Pengasas Produk Kecantikan Tampil Pertahankan Sajat Dan Hentam Pu Amin

Aku paling xsuko ustaz ni sbb melampau…
Kalu betol nk tegur jupolah depan depan.. Bkpolah ddk sakit at ko sajat… Meme aku fuck nate ustz bodo ni… Ustaz azhar xdoklah melampau supo dio.. Nate lapa publisiti.

Namo lagi pondey, kalu dio tau nabi xngaku umat, dio xjdi pondey… Baso bodo ustaz jubo lembu ni… Nok jg cari kesalahan ore walaupon sikik.. Ramai hk jilak jubo dio etek… Dakwah palor bapok mung lagutu… Kalu brani face 2 face lah bro.




Beberapa hari yang lalu, usahawan barang kemas dan bengkung terkenal, Nur Sajat dilihat telah pun memuat naik beberapa videonya yang sedang berbikini dan bergelek di atas sebuah kapal di tengah-tengah lautan biru Pantai Beirut.

Menyedari hal tersebut, sebagai saudara sesama Islam yang prihatin, PU Amin dilihat telah menegur perbuatan Sajat di laman Instagramnya.

Bulan Rabiul Awal, bulan kelahiran Nabi dicemarkan dengan video gelek berdurasi 35 saat oleh Sajat . Dalam 12 jam video gelek ber’background’ lagu Arab dapat 422k tontonan di Facebook. Nyata budak budak kecik sampai orang tua menonton video gelek ini.

Ya Rabb! Di atas laut itu. laut yang pernah menjahamkan manusia. Boleh memusnahkan manusia. Bersaksikan langit yang terbuka, dijaga malaikat pemelihara rahmat, di lantai kan laut yang bertasbih dan berzikir pada Tuhan. Dia sanggup?

Apakah Sajat mahu mencabar Allah?

Aku hanya mampu menulis, kalau aku buat video netizen kata aku dakwah kasar tak macam Nabi SAW.

Kurang ajar dengan ustaz boleh terima. Tapi kau kurang ajar dengan Allah. Aku tak faham kenapa ramai lagi yang sokong, yang beli produk dia ni. Satu persatu azab diperlihatkan tapi masih berdegil dan angkuh.

Ya Rabb! Kami dah berusaha, kami dah cuba menasihati, kami dah cuba membenci, pelihara kami wahai Tuhan dari azab dan seksa.

Jangan kau azab dan laknat kepada kami yang tidak bersalah. Kami takut Ya Allah dengan kemarahanMu Ya Allah. Lindungi kami Ya Allah!

Ramai antara pengikut PU Amin yang meninggalkan komen terhadap entri tersebut, namun tidak lama kemudian, pendakwah bebas itu dilihat telah menutup ruangan komen pada foto yang dimuat naik olehnya itu.

SUMBER : Instagram PU Amin